Hemma igen

Nu är vi hemma från Oregon igen! Oregon liknar sverige en hel del, det är grönt och det är jättelikt vårt lilla land! Flygresan gick fort för jag sov hela vägen, troligtvis för att jag inte sov natten innan pga. feber, troligtvis. När jag kom hem sov jag bara så har verkligen inte gjort så mycket. Nu ska jag göra en liten läxa sen väntar sängen igen, åh så skönt det ska bli! Imorgon är det back to school som gäller..

Har jag berättat att vi har en katt? Hon bor ute hela tiden och hon heter Mama Kitty, sött namn va? Haha. Mer bloggande blir det imorgon.

PUSS på sara och mamma som ringde mig idag och gjorde mig så glad så glad! You two made my day. Älskar er. Och jag ska från och med imorgon börja NJUTA PÅ RIKTIGT och inte tänka på min dumma hemlängtan!


Kommentarer
Postat av: Mamma O pappa

Hej Älskling,

Skönt att ni är hemma igen.Nu har du sett Oregon också. Det verkar som att ni hade det toppen bra där.Vi är jätte glada för din skull.

Jag blev jätte glad när jag såg att din baklängesräkning är borta. Det är helt riktigt du ska leva i nuet inte i imorgon eller igår. Annars missar du nuet...och lever alltid i längtan...

Skönt att du ser fram emot skolan :))

Här är allting som vanligt. Vi har det toppen bra , men saknar förstås dig(det vore konstigt annars.)

Nej, vi visste inte att ni hade en katt. Det är skönt att det är en ute katt. Namnet var jätte söt.

Förresten, vi tittade på en film i helgen som heter 17 again. Om ni skulle se ngn film gå och titta på den. Det är en mysig film som utspelar sig väldigt mycket i en highschool.Du kanske känner igen vissa delar av den.

Ha en toppen bra dag så hörs vi

Puss o kram

2009-09-16 @ 15:03:18
Postat av: Frida Hansson

Tjena mors! Undrar bara vart i Oregon du var? Bodde nämligen där under mitt år i USA. I en liten stad som heter Rainier, men precis vid washington gränsen. Du får gärna svara i min blogg om du känner för det :) Hade varit kul att veta!



Ha det fint och ta vara på din tid i USA :) Jag saknar mitt år varje dag.

2009-09-17 @ 21:43:30
URL: http://fridalouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0