God morgon!

MAMMA, PAPPA, kommentara!

Nu har jag percis vaknat och idag består dagen av plugg för att jag ska slippa göra det imorgon. Jag vaknade idag klockan 6, och tänkte: Fan, måste upp om 20 minuter.. Somnade om och vaknade klockan 07:06 eller något. Jag flög upp ur sänge, satte på mig kläder och sprang ut genom dörren. Mitt i allt insåg jag att det är ju faktiskt lördag. Så jag gick tillbaka till sängen, somnade glatt om och vaknade nu.

Tyckte det var lite kul. Nu ska jag återgå till mitt liv i usa. Puss


Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

Hahahahhahah, chilla ner azizam. Du verkar lite stressad.Skönt att du kunde somna om i alla fall.

massor med pussar o kramar

2009-09-26 @ 21:53:00
Postat av: Mamma o Pappa

Nemeeeeeen? Ingen blogg idag?

Puss

2009-09-27 @ 10:04:22
Postat av: boija

hahaha soft :)

2009-09-27 @ 21:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0