God dag

God morgon/Godkväll! Nu ska jag snart gå och lägga mig men tänkte lägga in ett litet inlägg nu. Idag har vi varit och shoppat igen och det blev en bh, nagellack och body spray för mig. Sen åkte vi hem, chillade lite och sen kollade vi på en collage football match och vårt lag, the ducks, vann! Vädret här är varmt, typ som i CA, de har en varm helg, ovanligt tydligen! Vi tog med oss värmen.

De vi bor hos är jättetrevliga och imorgon ska vi åka och titta på lite berg och så, ska bli trevligt! Tro det eller ej men jag ser fram emot det! Vi ska också åka precis över gränsen till Washington state, för då kan jag säga att jag har varit där också! Alltså i 6 stater! På tisdag åker vi hem igen, så jag har tagit tre dagar ledigt, i fredags, måndag och tisdag. Niccccceee..

Mamma, låt inte pappa övertala dig om att köpa en motorcykel! Och vems motorcykel var det ni lånade? Mamma och pappa, vi håller kontakt via mejl men vi kör på skype i helgen eller något, hur låter det? I love you both och hälsa erik från mig! Han hör aldrig av sig den pruttfian. Älskar er. Pusss

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Hej Gumman.

Jag vet inte hur jag gör ,men jag satt o skrev och helt plötsligt försvann allt ... Det här var 3:e gången... jag är väl oteknisk :)))

Jo ,jag skrev att du ska vara lugn med motocykel. Det blir inget här.

Sen tyckte jag var jätte kul att höra att ni ska till bergen. och titta lite på naturen också. Det är ju en del av AMERIKAT :))

Din familj verkar vara underbar.De bryr sig så mycket om dig och det är fantastiskt.

Jag håller med dig om att vänta med att skypa till nästa helg. Använd all din tid för din familj. De uppskattar så mycket att umgås med dig och få visa dig runt.

Hur var amerikansk fooball? Skrek de lika mycket som vi?

Erik prutt-pelle har inte vi sett röken av. Han är ju aldrig hemma och är han hemma så säger han ingenting. Han sov hos Gianni inatt. Stack direkt efter fotbollen...

Vi ska hälsa att du är besviken för att han aldrig hör av sig. Jag kan säga att han saknar dig rejält, men han har inte tid eller rutin för att prata med någon och eftersom det är ganska begränsade tider som man kan chatta/prata med dig, så blir det svårt för honom. Man får be honom plannera lite...

Annars är allting som vanligt.Vi har det rätt så skönt här också med vädret. Kylan har inte kommit än, men är på väg.. brrrrrr.....

Ha en skön dag och hälsa din familj

Älskar dig

Mamma o Pappa

2009-09-13 @ 11:40:47
Postat av: erik j

häääjj liiinn :)<3

2009-09-14 @ 08:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0