Ge mig kyla

Ge mig kyla, ge mig regn, ge mig snö, ge mig gråa moln, ge mig åska, ge mig muller, ge mig kyliga vindar. Det är så sjuuuukt varmt här! Men lärare fattar ju inte det så vi måste ha idrott och grejer i solen. Man kan inte vara barfota ute för att det är för varmt. DET ÄR HETT. Typ 90-100 degrees farenheit. Så typ 35+ skulle jag tro. Sjukt vad varmt det är. Njut av kyla där hemma, njut! Men egentligen ska jag ju inte klaga på det underbara vädret, men ibland är det faktiskt lite jobbigt att det är så varmt.

Idag ska jag och Wendi åka och fixa våra naglar. Har bestämt att jag ska lägga ut bilder på mitt rum, mitt hus och en liten del av skolan idag. Hihi.

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0