Football game

Idag har jag avslutat en massa projekt i skolan, och det är så jäääävla skönt! Imorgon ska jag plugga inför nästa vecka, för på söndag har min idrottslärare ett get-together hos sig, och det vill jag gå på. Hans son går i min skola. Min favoritlärare!

Idag hade vi franskaprov som troligtvis gick bra, och sen hade jag historiagrej och ja allt känns mycket bra. Idag hade vi också våran andra football game, och vi förlorade tyvärr, men vad gör det när man träffar massa snälla människor och snygga killar? Inte så insatt i det där med amerikansk fotboll. Sen gick vi över en sväng till Amy's hus (min representant), och det var som alltid väldigt trevligt! Det är alltid folk där, det är superkul!

Nu ska jag hoppa i sängen och ta igen min sömn, i need it. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0