En underbar dag på stranden

Idag har vi varit på stranden, jag och Farina. Det var jättetrevligt. Hoppas jag blev lite brun i alla fall! Internet här knasar sig så jag vet inte om jag kommer kunna skriva mer i helgen, men jag hoppas på det! Annars skriver jag på tisdag. Har tagit lite bilder men kan inte lägga ut dom förrän jag kommer hem för datorn här är väldigt seg.

Jag mår bra i alla fall och hoppas ni mår super ni med! Svar "anonyms" fråga angående bilderna från min fotolektion. Jag vet tyvärr inte vilket program jag använder men det är på Apple's datorer, antar att det är ett av deras program.

Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Hej älskling,

Idag hände det igen. Jag skrev o skrev till dig och när jag skulle skicka iväg det så bröts internet:(((

Hur som helst, Det var underbart o se dig imorse(inatt för dig). Du verkade må så bra.

Jag skrev igår att du inte skulle bli ledsen av tillsägelsen i skolan. Det är deras regler även fast det låter jätte fånigt för oss. Det är bara att acceptera, respektera och glida med. Det är ju därför som du är där för att se skillnaderna och det som är annorlunda.Men ta det inte så hårt.

I helgen har jag varit sjuk mesta tiden, Erik har varit hos kompisar och pappa har hållt ställningarna.Nu känner jag mig bättre.

Sköt om dig och njut av solen,sanden och badet

massor med pussar o kramar

2009-09-06 @ 20:02:28
Postat av: Bita

Glom inte sun creme ;))

2009-09-06 @ 21:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0