En bra dag

Idag har varit en riktig bra dag även fast jag har varit ganska förkyld. Jag fick mycket bra betyg, A på mitt fotogratigrejs, A och B på mina historia grejer och B på mitt franskaprov. Dock är mina betyg inte så jättebra, men de är på väg upp! Jag mår i alla fall bättre nu och jag ska förhoppningsvis må bra i helgen.
Har inte så mycket att skriva idag, jag har lite blogg-torka men jag är säker på att mitt bloggande kommer tillbaka om bara några dagar! Hur mår ni där hemma? Juste! Idag var det faktiskt lite kyligt utomhus, jag hade tjocktröja på mig hela dagen, det var runt 25 grader! Ja, jag har börjat vänja mig vid värmen. Hur ska jag klara av sveriges väder när jag kommer hem igen? Haha..
Ska gå och lägga mig nu och hoppas att jag mår bättre imorgon. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Hej älskling,

Det är alltid lika underbart att höra att du har det bra. Hoppas att förkylningen blir bättre de närmaste dagarna.Sömn o vila hjälper förstås till.Det låter toppen med alla dina betyg.

Här hemma är allting bara bra. Förkylningar löser av varann.Imorse var det 0 grader och vi har börjat med tjockjackan och vantar.

Jag tror att du frös eftersom du var sjuk.Tänk på att inte idrotta nu när du är förkyld.

Krya på dig

Massor med pussar o kramar

2009-09-30 @ 08:23:25
Postat av: Pappa

Hej gumman!

Toppenbra jobbat! Hur har du lyckats att bli förkyld i värmen? Kanske det beror på A/C eller att det har blivit sååå kallt (+25 är ju inte att leka med:), försök att sova mycket.

Pussar & kramar

2009-09-30 @ 09:41:54
Postat av: thea

tänk på att de inte spelar ngn roll vad för betyg du får, ingen kommer att kolla på dom när du kommer hem! haha, du skulle va uppe i michigan en dag och få känna på den roliga värme, fast vänta tills vintern kommer, dom säger att de ska va sjukt mkt snö här. I'm looking forward to it! hur har du det ? :)

2009-10-01 @ 00:50:01
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0