Blondie här!

Tjaaaaa! Kom hem från skolan för några timmar sen, gick nästan direkt ut med hunden. Så söt!

Dagen började med matte, som jag verkligen inte förstår någonting av. Ingenting. Och vi har alltid en "uppvärmning" med några uppgifter och elever får därefter gå upp till tavlan och göra uppgifterna där. Jag gjorde inte en enda på mitt papper, och läraren började läsa upp namn som skulle gå upp på tavlan och jag önskade att det inte skulle bli jag som behövde gå upp. Jag satt där och hoppades,´och plötsligt hörde jag "Liiiii...z". PUH, det var nära ögat!

Sen var det idrott, idrotten som får mig att vilja gå och lägga mig på marken och skrika för det är för jävla varmt! Vi körde fotboll, och jag hörde: "COME ON TAKE THE BALL BLONDIE". Jag blev överaskad, har aldrig blivit kallad blondie förut! Så jag sa: "Did you call me BLONDIE, am i blond?". Tydligen så är jag blond för de här. Hm..

Kom hem från gymmet för inte så längesen, har aldrig njutit så mycket av att träna! JAG KOMMER SE SÅ BRA UT till sommaren 2010!! Hihi!

BILD TIME!


Jag i Oregon





Skolbänken



Mitt engelska-klassrum



Jag innan engelskalektionen






Den tyska utbytesstudenten och en gravid tjej i bakgrunden.





GO PANTHERS!













MAMA KITTY! 19 år gammal! Kommer inte nära människor, blir arg på hunden när den försöker leka med henne. Bor ute!


Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Åhhhhhh, äntligen lite blider på dig. De har varit efterlängtade. Njöt av din humör och skrattade massor när vi läste din blogg. Synd att du inte förstår matten. Du som är så duktig i matte :)))

Vi behöver i alla fall inte klaga på värmen. Imorse var det bara 7 grader (kring 30 F). Idag hade Erik handskar på sig när han åkte till skolan.

De ska spela distriktmästerskapet (mellan skolor) och Erik ska spela forward.Han var väldigt taggad.

Kul att du spelar fotboll, tänk att du har lite fotbollsgener.Använd dem :))

Vi är lite nyfikna på dina kompisar. Finns det möjlighet o se kort på dem?

Må så gott

Massor med kramar o pussar

2009-09-17 @ 08:53:33
Postat av: nicko

linn jag saknae dig! låter som att du har det jätte härligt där borta fastän du har hemlängtan! <3<3

2009-09-17 @ 18:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0