Äntligen hemma igen

Nu är jag hemma igen efter en dags skola. Trött var jag, eftersom att jag hoppade i sängen sent igår. Idag hade vi idrott, och det var runt 40 grader ute. Vi skulle springa i ett led, typ 35 personer, och den som var längst bak skulle springa ikapp allihoppa för att komma först. Jag var först i ledet från början, men jag lät folk springa före mig för när jag hade sprungit ikapp alla så var övningen klar. Han kom såklart på att hela gruppen fuskade, så vi fick vårat straff - situps, springa, situps, springa. Ajaj. Idag hade jag matte, det gick riktigt bra! Fick en fyra på min läxa (högsta betyget), jag börjar alltså bli bättre! Idag består kvällen av plugg men den har jag faktiskt gjort det mesta så jag kan ta det lite lugnt, men efter helgen så börjar det igen, men självklart inte med lika mycket som den här veckan som varit.

Åh under dagarna har jag saker som jag vill skriva om men när jag sätter mig här så försvinner allt, men jag kommer nog på det sen! Måste nog börja skriva ner vad jag vill skriva här ibland haha. Puss

Kommentarer
Postat av: en vän i californien

haha we do the indian race typ varje dag :-(

2009-09-25 @ 03:48:08
URL: http://victoriausa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej på dig vår plugghäst :)))

Skönt att höra att du har kommit ikapp. Det känns väldigt stressande o ligga efter.Gympan verkar riktigt tufft, jag önskar att jag hade en sån tränare här. Det skulle jag behöva.Här har det varit kallt sen igår och mer kyla är på väg.Erik har fått tillbaka sin moppe så nu kör han med sin moppe.Idag ska Maria komma och städa så det ka bli fint här hemma till helgen. Vi är bortbjudna hos Minou och Reza imorgon så det ser vi fram emot.På söndag blir det KALAS för Fredrik och då ska vi sjunga så hela grannskapet hör :)))) Hämnad hihihih-

Hopppas att du kommer på vad det var du skulle skriva om så vi kan läsa det sen.Nu ska jag gå upp o väcka Erik.

Massor med pussar o kramar

Mamma

2009-09-25 @ 07:35:39
Postat av: Moster Shirin

Hej azizam



Gud, va duktig och ansvarsfull du är tjejen. Bra jobbat. Älskar dig jätte mkt och din moster är så stolt över dig.



Puss & kram min älskning

2009-09-25 @ 08:35:31
Postat av: Mamma O pappa

hahahaha era fuskisar. Kul att det gick så bra med matten.Det var väl kämpat. Hoppas att du får en trevlig och avkopplande helg. Det är du värd.

Puss o kram

2009-09-25 @ 17:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0