1 september

Hej! Jag vill börja med att säga att idag är ingen vanlig dag, för det är SARAS FÖDELSEDAG! Min älskade moster fyller år idag, grattis grattis grattis! Hoppas din dag blir helt underbar och jag älskar dig!! Önskar att jag kunde ha varit där med dig och fira, men nästa år firar vi dubbelt!! Hur länge stannar Shervin förresten? Kul att du håller på att hitta ett nytt jobb och att allt går bra!!!

Förlåt för min dåliga bild-uppdatering. Bilder kommer imorgon, jag ska verkligen försöka. Hihi. Kom just hem från gymmet, tro det eller ej så har jag börjat gymma. STOLT!

Och mamma&pappa jag har en rolig sak att berätta. Jag ska hälsa från min värdfamlij att de är väldigt nöjda med hur mitt rum ser ut, asså hur jag städar och så. Jag kan också tillägga att de har sagt att jag får ha det hur stökigt jag vill, så länge jag är nöjd. HA. Så ni behöver inte oroa er för det längre. Men jag håller det fortfarande städat.

Skolan idag var bra, killarna här är annorlunda från Sveriges killar. De hälsar om man går förbi, inte bara sliskiga killar utan riktigt snygga också! Idag fick jag i alla fall tre hej! Ett av en ful kille och två av två snygga killar. Den fula killen fick disseeen haha! Menmen!

Sitter just nu och lyssnar på Lady Gagas Papparazzi. Minnen från Gothia med Jennifer. Hoppas du har det bra i Chicago!

Jag lägger ut lite bilder i alla fall! Enjoy.




Solnedgång i San Diego, Oceanside Beach. Tänkte bara göra er lite smått avundsjuka! Hihihi





Brianna och Farena. Farina är en utbytesstudent från Tyskland.




Hemma hos mig, Briannas kusin, Dro, Farina, Brianna och min Värdpappa i blått. Brianna är min representants dotter och Dro är hennes Pojkvän. Vi spelade rockband.




Jag med min underbara rosa mysdress. Love it. 

Det var allt för idag, Puss på er! 




Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahahaha, det där med rummet var roligt att höra. allt började katastrofalt för dig, men det verkar ha löst sig riktigt bra.Tur att det finns snygga killar också i din skola som dessutom hälsar :))))

Ha en skön natt sömn så hörs vi.

P.s När åker ni ? var det på fredag eller torsdag?Läste på Wendies FB att många väntar på att träffa dig och hon lovade att ta med dig till alla.

Må så gott

Älskar dig

2009-09-02 @ 09:06:17
Postat av: Moster Sara

Hej älskling. Tack för de fina orden, det förgyllde verkligen min dag. Nästa år ska vi verkligen fira dubbelt, det var liksom inte sig likt när du inte var här ;)

Såg du att din pappa hade planerat in skönsångshämnd? Hahahaha....Bosse, du får nog träna ganska länge för att nå min nivå på skönsång, du förstår att jag har tränat många år. Men ett tips: SKRIK allt vad du bara kan, då kanske du närmar dig ;))))



Linn, har de snygga killarna poppat upp nu?? Tycket du sa att det inte fanns en enda snygg kille ;)) Njut av dem och ha riktigt trevligt älskling. Pussar och kramar i mängder

//Moster Sara

2009-09-02 @ 21:05:41
Postat av: Sara

Ähh vet du vad...tänker inte skriva "moster Sara", det får mig att känna mig som en gammal K*****g. Det får räcka med "Sara", du förstår väl att det är jag i allafall. Om det mot förmodan skulle uppstå missförstånd är det bara att fråga vilken "sara" jag är! :-) Hmmm...

2009-09-02 @ 21:12:21
Postat av: caroline stensved

hej älsklings Linn!

kul att läsa att du har det braaa! otroligt fin mys dress, vart har du köpt den?? :D

2009-09-10 @ 21:56:30
URL: http://cauoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0