1 månad idag!

Idag är det den 18 september och jag har varit borta i en månad! Jag har det hur bra som helst och det blir bättre och bättre för varje dag som går. Börjar få mer och mer kompisar så det är väl det som är det roliga!
Idag hade jag idrott igen, och kände återigen att jag ville lägga mig på marken att skrika. Vet ni vad vi fick göra? VI SKULLE JOGGA! 400 yards x 6! 6 varv! Fy blaskan vad jobbigt det var. Det tog mig 17 minuter och det var 1,5 engelska miles. Det tog lång tid men jag var stolt efter. Jag tänkte att jag joggade i skogen med sara, jag hörde lixom hennes tips och råd inom mig när jag sprang och det gjorde att det gick så mycket bättre! Efter det fick jag reda på att jag ska springa 20 minuter till två gånger nästa vecka när vädret tydligen ska vara hett bara för att jag har missat två lektioner. Men det klarar jag!

Nu till det viktiga, höjdpunkten av detta inlägg! Jag var på mitt första high-school-football-game idag! Yay! Så himla pampigt med alla cheerleaders, trumpeter, orkester, aa you name it! Har en massa bilder jag ska lägga upp! Vi vann i alla fall med 51-0. Not so much of a game men kul var det! Alla var målade i rött och svart, vilket är våra färger. Galeeet! Och ni kommer nog undra vem pantern är på vissa av mina bilder, men eftersom att laget heter "THE PANTHERS", så har vi såklart en panther som maskot.

Imorgon har amy ett party för hon har fyllt år. Ska bli jätteroligt. Lovar fina bilder!

Men nu kommer bilderna från matchen.




Jag och Farina

Cheerleaders

Svea (Tysk), jag, julia och farina






Kathryn och Michele



 



Dro gör vågen



Jag med vår maskot



Nu ska jag sova! Puss


Kommentarer
Postat av: thea

tänk att de va en månad sen som vi lämnade New york och åkte till familjerna, fatta vad mkt som har hänt sen dess! Men du verkar ha det bra nu iaf i den familjen :) skönt för dig. håller du på med ngn sport eller så?

2009-09-22 @ 01:13:51
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0