Vinter?

Ja, kallt är det i alla fall. Blåser gör det också. För oss svenskar är det sommar, men här går alla och fryser med håret stående på armarna. Även jag, jag har vant mig. Idag har varit en helt vanlig dag i skolan, inget nytt alls faktiskt.
Mamma, pappa: Mina joggingskor är från adidas, jag vet visst var det billigt för ett par joggingskor, men alla skor var så billiga där och det var bra skor inte massa skit. Jag köper inte skit... Haha jag känner mig som en snåljåp men whatever. Och jo men han hade inte bandage eller något på sig så han är väl bra igen skulle jag väl tro.

Sockersuget börjar komma så jag och wendi ska kanske åka till affären och köpa något smaskens. Pussar och kramar.

Juste, glömde en sak! Idag gjorde jag bort mig! Idag snubblade jag inför hela klassen. Behöver jag ens säga att jag ville gå upp i rök? Haha..

PS: Fler tips på maträtter! Vad tror ni om min mammas populära pasta som jag älskar? Fler tips people, fler tips! DS!

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Va trevligt med lite vinter i San Diego. Är det 24 grader eller? :))

Underbart o höra att du känner dig som en snåljåp. Det gillar vi.

Min pasta är inte svenskt. Det är italien influerat.

Sköt om dig

Älskar dig

2009-10-06 @ 07:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0