Torsdag

Hej alla människor! Idag har varit en glad dag! Dagen började med matte som jag faktiskt fattade, idrott där jag sprang en engelsk mile på 9,5 minuter och fick betyget B, vilket var mycket bättre än förra gången då jag sprang 1,5 miles på 17 minuter. Ja, som ni ser är jag ingen löpare men alltid något!

Lunchen var mycket händelsefull. Jag bestämde mig för att dricka läsk till lunch, på väg till min studievägledare bara för att säga hej till henne med mina kompisar. Hon är trots allt trevlig, trots det som hände innan. Vi gick in till kontoret, satte oss i väntrummet och väntade. Där satt jag med min läsk i min hand i mina egna tankar (vi var alla trötta efter idrotten), drömde mig bort i en annan värld och helt plötsligt börjar min läsk svämma över! Jag skriker lite snabbt av rädsla, för jag var ju verkligen inte beredd på det. Mina kompisar börjar störtgarva och jag sitter där helt förvirrad med min då genomskinliga klänning. Det var pinsamt! Som tur var hade min kompis med sig ett extra linne jag fick låna. Det var lite pinsamt också när en halvt söt kille satt och smålog lite smått och gjorde allt för att inte skratta.

Sen gick vi in i kontoret, och det här är nog kul för er som tittade på svenska hollywoodfruar. I andra eller tredje avsnittet åker Maria Montezami och surfar. Surfledaren, hennes dotters pojkvän, är son till en lärare i skolan som jag ska bli presenterad för ifall han kommer och hälsar på i skolan. Coolt va? :) Haha

Juste, FIONA:

Du kan absolut ge min bloggadress till din arbetskamrats dotter, du kan också ge henne min mejladress ifall hon har frågor!
[email protected] är adressen. Jag vet att jag hade 1000 frågor innan jag åkte. Tack för att du läser min blogg.

Och Sara: Jo skolan har något emot att jag klippte min tröja, men jag har ett linne under och jag tycker det är jätteskönt så sålänge de inte säger att jag måste byta så byter jag inte för det är så skönt! Men nu när det börjar bli lite kallare så skulle jag kunna ha en vanlig tshirt, men det är snyggare såhär tycker jag! Haha :)

Och nu, lite bilder!




 
Konstig bild, jag vet. Skulle bara visa att vissa går runt såhär, för det är tydligen mode för vissa. Dock inte jag!



Innan idrotten



Efter att ha sprungit 1600 meter. Fyfan haha.



Ser ni jack in the box i bakgrunden? Allt för att göra pappa avundsjuk haha! Åh juste, hade min första jackinthebox cheeseburgare för första gången den här gången häromdan! Smaskens..





Ska försöka lägga ut bilder oftare! Såg att Sara tycker om det!! :)

Puss på er alla

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0