tjaaaaa

Hej mina kära läsare, familj och vänner. Hoppas allt är bra med er. Här borta är allt prima! Idag bestod dagens schema av photography, history och french. Hade ett franska quiz jag tror gick bra. Imorse lystes dagen upp med ett samtal från Sara, Nellie och Mamma. Är ganska trött idag, men jag har ändå haft en väldigt bra dag.
Kom hem tillsammans med svea efter skolan, och vet ni vad? Toalettdörren var låst! Jag blev självklart rädd och trodde att det var någon där inne men svea var cool-lugn. Hon låste upp toaletten och skrek som om det var någon där inne. Jag hoppade typ 2 meter, skrek allt vad jag hade och sprang typ 4 meter. Sen vänder jag mig om och ser henne skratta. SUPERKUL VERKLIGEN :)

Åh juste, blev bjuden på dejt inför homecoming idag också, men killen är inte riktigt min typ så tror jag ska tacka nej.

Love youuuuuuuuuu familj&vänner

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Hahahaha du är ju rolig du älskling men varför var toa dörren låsd?.Skönt att allt är prima med dig.Här allting bara bra. Jag ska på en 2 dagars konference här i Stockholm (Sture plan) så jag är inte långt borta, men kommer inte att kunna skypa med dig, men jag läser din blogg.

Sköt om dig så hörs vi sen

Älskar dig mest

2009-10-08 @ 06:54:05
Postat av: nicko

berätta mer om killen linn!

2009-10-08 @ 17:13:44
Postat av: Fiona

Hej Linn, Vad kul det är att läsa din blogg. Det låter så underbart, för den mäste iaf. Måste har varit lite svart att vara utskälld (stavning?) av mattelärare för något du inte gjorde. glöm det och bara g

2009-10-08 @ 19:39:25
Postat av: Fiona

Hej Linn, Vad kul det är att läsa din blogg. Det låter så underbart, för den mäste iaf. Måste har varit lite svart att vara utskälld (stavning?) av mattelärare för något du inte gjorde. glöm det och bara g

2009-10-08 @ 19:39:43
Postat av: fiona

skickade sista innan jag skrev klart :-) En fråga, jobba med en tjej som har en dotter som börja gymnasiet nästa år och är jättesugen att utbytt till USA. Kan jag tipsa henne om din blogg så att hon få lite känsle om hur det kan vara? Hon heter Ellen och spela jättemycket basket. Jag vänta tills jag höra från dig innan jag visa bloggen. Have a nice day. Kram Fiona

2009-10-08 @ 19:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0