Tack för alla fina kommentarer!

Jag älskar er där hemma så mycket, kan inte vänta tills dess att jag springer i mina familjs famn och ger de världens största kram på flygplatsen, jag längtar så men samtidigt inte. Jag älskar verkligen mitt liv här, men jag älskar min familj mer. Men jag har gjort som jag skulle, jag GÖR som jag ska, jag njuter till 100%, fyfan vad bra jag har det! Men tänker på er alla därhemma varje dag, och saknar er så himla mycket. Ibland får man en släng av hemlängtan, så är det bara.
Tack för alla fina kommentarer.

Så, idag var det måndag igen, och jag försoooov mig.. Ursch. Men jag kom i tid i allafall! Sen hade vi idrott där vi sprang sprang sprang :)! Sen långtråkig engelskalektion.. Haha. Därefter åkte jag hem, så himla skönt att komma hem till ett rum som jag faktiskt hade städat! Och på toppen av det så fick jag en jättegod middag. Men självklart skulle HUNDEN ställa sig och äta från min tallrik. Blev arg men vad ska man göra. Petade bort delarna han hade rört och fortsatte äta!

Och hörni, imorgon kommer det ut fler bilder från homecoming!






Testade en av fotbollskillarnas tröjor! Lukade gott gjorde den inte men jag kände mig lite cool.. Haha




Jag och Farina övar på att gå med högklackat! (Dock inte de skorna jag hade på mig)




Yey



Ser helt sliten ut haha! Inte min keps, inte min hund!











På våra fotballmatcher har vi alltid en kommentator som man hör över hela skolan. Här har vi Dro och Brianna kramandes när Dro bad kommentatorn att fråga Brianna till Homecoming och här kommer hon upp till båset och säger ja! Sött sött sött!



Nej, jag har shorts under! Jag är inte naken under!


Curtis, vi åkte med hans bil till restaurangen!




Nu är det läggdags! Puss



Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

OOOO vi älskar dig o längtar efter dig, men vi får vänta ett tag till.... :)

Tack för de fina bilderna. Det är alltid roligt att se hur saker o ting ser ut.

Det är kul att höra hur en vanlig dag ser ut också. Ibland skriver du en vanlig dag, men vi undrar hur ÄR en vanlig dag? Vad gör du från du går upp till du går o lägger dig?

Vi har ju höstlov här så allt är ganska lugnt.

massor me pussar o kramar

2009-10-27 @ 09:25:23
Postat av: Susanne

Åh vad härligt du ser ut att ha det! :D Kan du visa en närmare bild på din date till homecoming? :)



puss och kram

2009-10-27 @ 13:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0