Linnsan linnsan pinnsan

AJ vad ont jag har idag! Träningsverk i bröstet och axlarna. Imorgon kommer jag ha träningsverk i magen och i övermorgon kommer jag ha träningsverk i benen. Stackars kropp! Haha. Stolt är jag i alla fall, äntligen har jag börjat träna and i actually enjoy it! Idag var kalifornien sig likt igen men solsken och blå himmel. Jag hörde att ni har fått snö. TOO BAD :) Haha nerå jag lider med er även fast det inte går att undvika att njuta av sommaren här borta!

Idag fick jag sovmorgon till 10.20, och alla lektioner var mycket kortare än vanligt så vi slutade samma tid och jag hade alla lektioner jag har en vanlig dag. Alla dagar borde vara såhär. Fett skönt.

Idag såg jag underbara nellie och sara och mamma på skype, nellie är så himla söt! "Linneeeeeeee?" Och så pratar hon så fint. Hon är bäst hon är bäst hon är bäst. Bäst.


Kommentarer
Postat av: Mamma, pappa & Erik

Skönt med sovmorgon. Hoppas att du är utvilad.Va underbart att du tränar och trivs bra med det.Här tränar vi också för fullt.

Visst är Nellie sööööööt. Jag(mamma) träffade både Nellie o Hanna i helgen och kunde inte få nog av dem.Hanna undrade hur du kunde gå in i datorn efter hon sett dig via skype?:))) Hon är bara socker sööööt.

Idag fick jag skrapa bilen igen.Det är soligt men kaaaaallllllllt. Brrrr.

Hoppas att du får en god natt och en underbar dag imorgon

2009-10-15 @ 08:30:35
Postat av: Sara

Hej jigaram



Var in och läste lite på bloggar du har länkar till, tex Viktoria. Deras tillvaro verkar vara ganska lik din, det är en lättnad ;))

Hinner du och Viktoria träffas något?



Det var underbart att se dig med, du såg ju Nellies reaktion. Hon fick PAAANIIIKKK och ville bara slänga sig in i kameran, hon tog på skärmen och bara gallskrek av lycka....sann lycka!!

Hon längtar också väldigt mycket efter Fredrik, denna gången märks det väldigt tydligt att hon tänker på han.



Hoppas att du får en bra idag azizam, jag älskar dig och saknar dig. Jag ska se till att vara inloggad på skype, hoppas att vi inte missar varandra då jag hämtar Nell.



Puss/ S

2009-10-15 @ 12:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0