Jag är duktig!

Åh jag är så glad! Tredje (egentligen fjärde men jag räknar inte med första dagen fö jag var inte särskilt aktiv), så tredje dagen jag går till gymmet idag! Berättade stolt det för min idrottslärare! Vi ska jau ha ett prov där man ska ställa sig på en våg, och om man har över 20% kroppsfett så failar man! Jag vet inte hur många procent jag har men jag ska i alla fall inte faila så nu kör jag på! Gym varje dag, inget godis, ingen läsk, bara mat och vatten. Jag kommer bli smal här i staterna. Men jag ska ju alltid vara tvärtom som mamma brukar säga! Haha.

Imorgon ska svea sova här, och på lördag ska hon, jag och min idrottslärares fru åka och shopppaaa! Shopping är underbart.

Vet ni vad som hände på franskan idag? Haha.. (Alltid något)

Jag frågade var verbet "voulour" betydde, och då sa han:

"It means "do you want to..", have you never heard "Voulez-Vous?"

Då svarade jag: "Jo det har jag, jag har hört den låten" ("Voulez-Vous couchez avec moi") Osäker på stavning men ni fattar! Men jag sa aldrig hela meningen för jag ville inte vara oartig.

Så kollar han på mig och ba: YES! "Voulez-Vous couchez avec moi"? Han sa det! Haha det var lite kul. Märker nu att det inte alls är lika kul att läsa det men det var kul där!

Jag måste bara berätta en supersöt sak som min mamma berättade för mig i en av kommentarerna. Min kusin hanna, som är tre år, snart fyra, pratade med mig på skype häromdagen. Efter så hade hon frågat: "Men.. hur kom linn in i datorn?" Så himla söt, saknar henne!! Pussa henne från mig därhemma. Och sen när jag pratade med henne så säger hon: "Linn, när kommer du hem?" Ah jag smälter. Love you.

Sara: Jo vi ska träffas efter halloween helgen äntligen! :) Puss!

Hihi


Kommentarer
Postat av: Mamma, pappa & Erik

HEJA LINN, HEJA LINN.Vilket mål bara 20%kroppsfett. Fantastiskt bra.

Vi förstod inte riktigt vad den franska meningen betydde, därför kan vi inte avgöra om det var coolt:)))) Översättning tack.

Hoppas att din helg blir en skön helg. Det lät kul med shopping tillsammans med din lärares fru. Hon måste vara riktigt trevlig.

Imorgon ät det match och det är både nervöst och spännande.Vi är mer än nöjda att de har kommit så här långt,men de kan absolut vinna över Hammarby. Håll tummarna så hörs vi.

massor med kramar från oss

2009-10-16 @ 08:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0