Homecoming

Hej! Ja, idag var det dags för en överraskning och det var en mycket söt sådan! Jag hade idrott, och så kommer min idrottlärare till mig med en present-påse. Jag öppnar den och ser att det är godis i, och inte vilket godis som helst utan: SWEDISH FISH! De är tydligen populära här. Sen var det ett kort där det stod "Will you go to homecoming with me?". Självklart var det från den söta killen och självklart sa jag JA! Så dejt: CHECK!

Förresten, mamma el. pappa ring mig klockan halv 6 imorgon på mobilen. Halv sex på morgonen. Min tid. Er tid så blir det väl halv tre på dagen. Räkna en extra gång! Love you

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Hej gumman.

Va roligt med överraskningen. Hoppas att du får det riktigt trevligt.

Älskling, verken jag eller pappa kan ringa dig vid den tiden. Vi är på jobbet och är upptagna i möte båda två.Vi kan ringa dig runt din lunch om vi bara vet när det är.

Puss

2009-10-21 @ 07:24:30
Postat av: annie

woohoo linn! guu va härligt dt låter som om du har det! får se om du kan lägga in lite bilder från homecoming på fb sen :D XXXXX :)

2009-10-23 @ 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0