HOMECOMING NIGHT!

Hejhejhej! Nu kan jag äntligen blogga i lugn och ro igen. Så, igår var det alltså homecoming night. Så himla kuuul det var! Det började med att jag vaknade upp hemma hos svea. Vi åt frukost, tog en cocacola burk och en chipspåse och gick ut till poolen och chillade lite där. Sen började vi göra oss redo för att åka hem till Sandy och Mr. Lepire (Min idrottslärare och hans fru), där vi började göra oss redo för homecomiiiiiiiing! Hon är verkligen så himla snäll, så det var jättetrevligt att åka dit innan. Därefter åkte vi + deras son Blake hem till cheercaptain Sidney och tog en massa bilder (där mötte jag också upp min dejt, Mason) som ni kommer få se här nedan. Efter det åkte vi alla (SÅ COOLT ATT UNGDOMAR KÖR!) till ett pizza-ställe i San Marcos. Där åt vi och sen åkte vi till skolan och shakade asses all night long!

BILDER!



















Kommentarer
Postat av: Sara

Akh ke ghorbonet besham man khoshkelam :)))



Jag sitter och skuttar på stolen av "excitement" (kommer inte på det svenska ordet). Du ser ut att må väldigt bra, och det förstår jag för du är sååå fin på bilderna. Az hamashoon khoshkeltar hasti jigaram!!

Jag ringer dig senare under dagen för att höra alla detaljer ;))

Love you //sara

2009-10-26 @ 08:54:59
Postat av: Sara

Förresten....SNÄLLA LÄGG UPP ÄNNU FLERA BILDER!!

2009-10-26 @ 08:56:23
Postat av: Nikolina

linn jag håller med sara ; MER BILDER!!! åhhh ser helt underbart ut! (jaaa, jag är A-V-U-N-D-S-J-U-K!) Jag förstod inte vem Mason (?) var som du gick på homecoming med, lägg upp en bild på dig och honom och skriv att det e han! :D saknar dig hjärtat!! <3 <3

2009-10-26 @ 18:55:39
Postat av: Mamma & Pappa

Vilka underbara bilder. Utan att överdriva så var du den allra vackraste tjejen på hela festen. Mason måste ha varit väldigt stolt över att ha dig som sin "date" där. Vi var mycket stolta.

Pussssssssar i massor

2009-10-26 @ 23:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0