Hallådär fröken blåbär

Idag har varit en bra dag. Det började men att jag vaknade darrandes i sängen. Jag måste börja sova med mer klädder på! Trött gick jag upp och hoppade som vanligt i duschen, satte på mig kläder, och satte i linserna. När jag satte i linserna blev allt dubbelt så suddigt som det är när jag inte har några linser eller glasögon alls. Konstigt, tänkte jag, men skakade bara om huvet och tänkte att mina ögon vänjer sig nog snart. Det tog ett tag men det gick! Mina ögon kändes lite halvkonstiga hela dagen, men jag tänkte att jag bara var lite trött. När jag kom hem tog jag av mig linserna, och satta på mig glasögonen. När jag satta på glasögonen så blev allt suddigt igen. Jag kände efter i ögonen och ja, jag hade ännu ett par linser i mina ögon. Jag har alltså gått med dubbla linser i ögonen hela dagen idag. Läxan lärd!

Dagen började med matte, som jag faktiskt börjar förstå! - peppar peppar ta i trä!
Sen fortsatte dagen med idrott och därefter engelska. Sen gick jag till matte-extrahjälp och det gick jättebra. Sen kom jag hem, chillade, pluggade och kollade på sista avsnittet av svenska hollywoodfruar.

Jag börjar verkligen trivas här, och jag har tänkt på det länge men nu har jag kommit fram till att jag ska visa er alla min snygga idrotts-outfit. Vi var tvugna att köpa skolans idrottst-shirt. Men eftersom att det var så förbaskat varmt ute häromveckan och innan dess så bestämde jag mig för att klippa armarna och runt halsen lite. Det blev lite för mycket.. Men det funkar!



Framifrån, ibland har jag gröna shorts.



Från sidan, ni kan se hur jag klippte ärmarna.




Hatar min profilbild, men jag bjuder på den här bilden i alla fall! Här har ni bakifrån i alla fall!



Ja och här har vi dagens outfit, ville bara visa er att jag har börjat använda jeans här i kylan!


Kommentarer
Postat av: Moster Shirin

Hej Azizam



Jätte roligt och läsa att du börjar nu och trivas. Du har verkligen gått ner i vikt oxå, du ser så smal och fin ut du var fin förut med, men nu är du ännu finare. Vi saknar dig jätte mkt Hanna frågar efter dig ganska ofta och undrar när du kommer tillbaka. ta väl hand om dig,jag älskar dig.

Puss &kram

2009-10-07 @ 08:50:23
Postat av: Sara

Jihhuuu...äntligen bilder. Jag ÄLSKAR när du lägger upp bilder. Din T-shirt blev väldigt cool, men har skolan inget emot att du klipper den då?

När det är 25 grader varm i sverige skulle vi aldrig komma på tanken att sätta på oss jeans, men jag minns att morgonen var väldigt svala när vi var i LA tillsammans 2005.

Älskar dig min sockertopp...hoppas att du får en bra och rolig dag.



/sara

2009-10-07 @ 09:19:54
Postat av: Mamma o Pappa

Hej azizam,

Hahahaha, din virr-panna.2 linser och ser dåligt vad konstigt :)))

Jag tyckte om din idrotts outfit :))

Ha en underbar dag

Puss o kram

2009-10-07 @ 15:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0