En trevlig helg

Ja, nu är det söndag igen! Men jag har verkligen haft en toppenhelt. Det började med att jag klockan 10 på lördagsmorgon åkte hem till Sveas hus. Där gjorde vi lite läxor och sen så gjorde vi oss redo för att åka till San Diego downtown och äta på restaurang och gå till ett läskigt hus, typ som skrattkammaren men mycket värre. Det är klassat som det 13 läskigaste läskigahuset i hela hela USA! Skoja inte att jag var nervös innan vi gick in..
Vi åkte dit tillsammans med Sveas värdbror som är 21, hans flickvän, och hennes värdsyster som är 25 och hennes man eller pojkvän.
Det var jättetrevligt, inte så läskigt som jag trodde men det var fortfarande läskigt. Jag var jätterädd ibland så jag tänkte bara: OKEJ LINN; NORMALA MÄNNISKOR; DOM FÅR INTE RÖRA MIG (de fick inte röra oss), DET ÄR INGEN FARA; BLUNDA! Det hjälpte men jag tror att folket runt mig fick hörselskador från mina skrik. Nästan i alla fall. Sen åkte vi hem tillbaka till svea, sov där och tidigt imorse stod vi redo för en shoppingdag i Carlsbad Outlet Mall. Jag fick med mig ett par idrottskor, en väska och en tommy-hilfiger tröja med mig hem. Efter det åkte vi hem till min idrottslärares grillning, vilket var supertrevligt! Träffade lite nya människor och de var verkligen supertrevliga! Ser fram emot nästa gång, som vi också blev bjudna till. Har lovat hans fru att jag och hon ska laga en svensk middag någon gång. Tips på vilken? Jag fick hjärnsläpp när hon frågade mig vilken maträtt.

Nu har jag precis kommit hem. Det blir verkligen kyligt här på kvällarna. Hihi. Mamma här är det jag shoppade idag: Gymkort - 30 dollar. Igårkväll gick på runt 50 dollar. Väska- 60 dollar. Tröja- 30 dollar. Skor- 30 dollar. There you go. Puss

BILDER!




Mina idrottsskor



Väskan



Tröjan



Självklart hade jag en massa kassar i mina händer.


Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Ohhhh, va trevligt att läsa att du har haft det såååå bra. Vi skarattde en hel del om alla stackare som fick hörselskada pga ditt skrik :)))) Jag vet hur du kan låta.

Sen tyckte jag du hade köpt toppen fina saker. Hoppas att skorna är sköna för det är superviktigt, (är det riktiga joggingsskor & vilket märke är det).

ett tips på mat är köttbullar och gräddsås, du får fråga om ni får låna Wendi och Jasons svenska kokbok. Men då får ni köpa Lingonsylt på IKEA.

Hur var det med din idrottslärare, han hade ju gjort illa handen?

Tack för listan.

Sköt om dig och ha en toppen vecka.

Massor med pussar o kramar

2009-10-05 @ 08:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0