Äntligen helg!

Nu är det äntligen helg efter en veckas slit! Har verkligen pluggat mycket den här veckan så den här helgen ska jag ha det kul. Halloween är ju en större högtid här än det är i sverige, så imorgon åker mina värdföräldrar till Newport, Orange County, medans jag åker till Svea, och vi ska åka till något hus där man blir skrämd! Haha jag undrar hur det ska gå, jag som är så lätteskrämd. Sen ska jag sova hos henne, och på söndag morgon ska vi shoppa och på eftermiddagen ska vi hem till min idrottslärares hus. Ser verkligen fram emot det!

Idag var en bättre dag, jag har bara varit lite stressad på senaste tiden men allt verkar lösa sig! Jätteskönt. Peppar peppar ta i trä! Hihi. Och jag har inte berättat det för er än, men det finns en fett snygg kille i min skola! Äntligen lite snygga killar!


Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Älskar o läsa att du har det kul. Det är därför som du är där.

Njut av Haloween och skräms lagom din "fegis".

Kul att det finns "fett snygga killar" i din skola.Det kan också vara din smak som har förändrats eller? :)))

Ha en underbar Haloweenhelg

2009-10-03 @ 10:15:29
Postat av: Nina

heeej baby! nice med snygga killar! flirta på bara :) åh vetu? jag såg din moster, fredrik och lilla nellie på hemköp i söndags :) kan bara säga att hon är lika söt fortfarande, om inte sötare :P hoppas att det ordnar sig i skolan. hoppas allt annat oxå e bra. saknar dig galet! i blackan hade vi 50-tals dag igår och det var en skit härligt. Hela skolan var taggad, du skulle ha varit med! ha det bäst nu och skaffa dig en snygg amerikan ;) pusss <3<3

2009-10-03 @ 17:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0