äntligen funkar bloggen igen!

Äntligen funkar det igen och jag är så glad så glad!

Hur mår ni därhemma? Jag mår jättebra. Väntar just nu på att jason och wendi ska komma och hämta upp mig för att vi ska åka och gymma. Har inte gymmat på ett tag men nu ska jag börja igen.

Idag har varit en jättebra dag men lite stressfull. Dagen började med att jag vaknade, hoppade i duschen och gick och åt frukost. Gissa vad jag ser när jag kollar ut genom fönstret? REGN! Himlen var grå och det hade regnat. Haha. Alltid trevligt med variation.
Sen kom jag till skolan och allt var som vanligt. På lektionen idag skulle vi para ihop oss med våran klockan2-partner (ett system vi har), och jag hade ingen klockan2-partner så jag fick ställa mig i mitten av klassrummet. Vet ni vad läraren säger då? "We have a swedish girl for sale here!". Alla börjar självklart skratta, men själv tyckte jag att det var lite smått pinsamt! Haha.


Sara: Ja tyvärr så står det still haha! Love you

Mamma, pappa: Bilden är från frankrike


Nu ska jag packa ihop plugget och byta om till gym-kläder! Ha det så bra! Pussar

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma, pappa & Erik

Härligt med både regn och gym. Vi håller förstås inte med dig om det där med regnet, men förstår att "det är skönt med variation".

Hur gick det med övningne i klassen. Blev du såld (hahahahhahahahahha -.- // erik)?? :)))

Imorse var det riktigt kallt här. Tjocka täcken är framme och det gör även långkallingarna.Erik har fått ställa undan mopen pga kyla och frosst.

Kortet på dig var underbar. Vi håller med Sara det var verkligen DU.Mera kort, mera kort tack.

massor med pussar o kramar

från oss alla tre



2009-10-14 @ 08:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0