10 weeks!

Hey! Today i've been here for 10 weeeeeeeeks! 10 veckor har gått, 35 veckor to go! Sjukt fort tiden har gått!
Mamma, pappa, ni ville att jag skulle berätta om en vanlig dag för mig:

Det börjar med att jag går upp runt 6, kanske 20 över 6. Duschar och fixar mig, sen springer jag till skolan. Nästan alltid någon minut sen. Jag börjar då med min Första eller Andra period, Matte eller Fotografi. Därefter går jag vidare till ELP (Läxläsning), och därefter till min Fjärde eller Tredje period, Historia eller Idrott. Sen Lunch där jag köper nudlar eller sallad. Jättegott faktiskt. Sen är det den Femte eller Sjätte perioden, Engelska eller franska. (Jag har jämna nummer varannan dag, alltså period 2,4,6 och ojämna nummer varannan dag.) Fattar ni?
Sen kommer jag hem, ofta följer svea hem mig och hennes värdpappa hämtar henne runt 4 tiden. Därefter är det plugg. Iblandå ker jag till gymmet. Sen är det bara en lugn kväll. Ja, en väldigt vanlig dag helt enkelt. Tänkte att jag ska försöka filma en dag. :) Så ni får se!

 Mamma! Kan du ringa mig klockan 05.30 min tid? Kom ihåg att det är 8 timmar killnad nu så alltså klockan 14.30? Love ya!


Jag och Svea





Här är en video på en trött linn, med helium. Cheerleader. Hm.. Kul var det i alla fall!





Jag och Erin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0