Party in the usa

Hej! Nu börjar allt rulla på här!
Jag har det jättebra, dagarna börjar bli lite kyligare men det är fortfarande sommar med 25+. Nu har min blivande värdfamilj (förhoppningsvis)!!! fått sina papper de ska fylla i so we got the ball rollingg... :)

Matten vettefan hur det går. Provet gick tydligen inte så jättebra, men jag tycker det är jättejobbigt för det är svåtr ohc jag fick typ blackouts på provet!

Jaja. Hoppas ni mår bra här hemma!

Den här låten påminner mig om mitt år i usa, love it!

Kommentarer
Postat av: mamma & pappa

Hej Gumman,

Skönt att allt rullar. Synd att matten inte funkar.Det kan ju äventyra allt för dig eller? Kan inte ngn hjälpa dig med matten?

Du brukar ju inte vara seg med matten? Be om all hjälp du kan så det funkar ...

pussar o kramar

2009-11-05 @ 14:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0