Monday

Hej there! Idag ar det mandag igen och allt rullar pa som vanligt. Forutom att imorse akte jag for forsta gangen till skolan fran min nya vardfamilj. Jag och min vardbror Blake tog bilen till skolan tillsammans (how cool is that!), sa himla coolt att han kan kora nar han ar 17 ar! Fortfarande fascinerad. I skolan hande det inte sa mycket forutom att jag fick A- pa mitt mattequiz! Sen hade vi ett till quiz idag igen, hoppas det gick bra!

Imorgon ska jag och Blake vara i skolan klockan 06.30, for vi ska forsoka komma in pa en grej som heter "Breaking down the walls". Dar traffas man for att traffa nya manniskor och ocksa for att prata ut om problem. Det ar hela veckan men jag vill ga imorgon. Farina som var dar idag sa att manga elever brot ihop nar de pratade om sina problem. Ska bli intressant och se hur det ar.

Seriost sa har jag inte ens packat upp min egen dator an, jag checkar bara min facebook och bloggar lite and thats it. Jag behover ingen dator, for jag har det sa bra har! Men lovar att jag ska packa upp den for jag behover skype. Menmen. Det far jag gora i helgen eller ngt. Puss pa er.

Kommentarer
Postat av: mamma & pappa

Riktigt coolt.Va intressant med Breaking down the walls. På så sätt kommer man närmare varandra. Det är alltidlättare att hjälpa människor när lär känna dem. Det är också väldigt modigt av de som öppnar sig för massa okända människor för då blir de ju sårbara.Vi är glada att du engagerar dig i detta.Det är väldigt utvecklande.

Ha en underbar dag

2009-11-10 @ 08:16:16
Postat av: Sara

Det låter riktigt underbart. Förstår att det känns skönt att ÄNTLIGEN finna ett lugn. Jag förstår också att du inte har tid eller lust att sitta framför datorn när du har så roligt där hemma, vem skulle göra det?

Bra jobbat, det förtjänar du!!



Här hemma händer inget spännande alls. Kallt och mörkt. Jag längtar verkligen till MYCKET snö :)))



Var rädd om dig persikan!

Puss/ Sara

2009-11-10 @ 09:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0