lyckoinlagg

Nu ar jag hos min nya vardfamilj och har inte fatt igang min egna dator an. De ar saaa snalla och trevliga och jag kanner verkligen att jag trivs jattebra! Jag kanner mig verkligen valkommen, pa min vag i mitt rum hade de satt upp bilder pa mig och mina kompisar fran homecoming, och sa hade de kopt mitt favoritgodis skittles och blommor och ett litet kort dar det stod: Vi ar sa glada att ha dig som en del av var familj, vi ser fram emot manga fina minnen tillsammans!

Ja sa alla dar hemma, jag har inte varit sa har lycklig sen jag kom hit. For forsta gangen ar jag sa himla taggad infor det har aret och det kanns helt underbart!

Puss pa er.

Kommentarer
Postat av: mamma & pappa

Vad underbart. Man får det man förtjänar. Du har ju kämpat och verkligen förtjänar detta. Hoppas verkligen att ni kommer att ha många bra minnen tillsammans.

Ta väl hand om varandra så kommer detta o bli kanon.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-11-07 @ 17:52:56
Postat av: Josefin - Utbytesstudent i Chicago 09/10

linn! förlåt för att jag inte svarade i telefonen, men vi måste höras snarast! love you <3

2009-11-08 @ 06:55:21
URL: http://josefinichicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0