Jag älskar min lillebror

Hej på er!

Idag har varit en riktigt bra dag! Jag har inte försovit mig på tre dagar! Underbart, jag är aldrig stressad på morgnarna känns det som! Allt börjar falla på plats - mitt historiabetyg har gått upp från ett D (IG) till ett C (G)! När jag fick reda på det blev jag så himla glad för en stor tyngd lyftes från mina axlar! Så jag blev jätteglad och det såg min lärare som alltid ska försöka vara rolig. Så när vi slutade sa han: SEE YOU LATER! Och formade sin hand till ett C! Jag ba: Bye! Han ba: Don't you understand? Arent you happy?

Då hade han menat: C you later, asså han formade sin hand till ett C, men han menade see you later, men han tyckte det var lite roligt att see och C låter likadant. Swede som Erik brukar säga.. Jag såg Eriks ansikte framför mig skratta sig dubbelvikt åt det torra skämtet. Jag älskar dig lillebror!








Nej vi var INTE seriösa! Love you broooooooo!


Kommentarer
Postat av: www

2009-11-05 @ 08:06:58
Postat av: Erik :)

Hahahaha, fan va torr. Älskar dig med systra mi! ;)<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-11-05 @ 08:12:55
Postat av: mamma & pappa

Vi tyckte att det var riktigt kul med din lärares skämt.:)))

Förresten GRATTIS för ditt C. Bra jobbat. Vi tycker att det är fantastiskt bra o få C (G) i amerikansk historia.

2009-11-05 @ 14:54:43
Postat av: mamma & pappa

Hej Gumman,

Jag får gratulera dig till din nya familj. Jag fick just besked att de har godkänts,men det tar några dagar innan du får flytta dit.

Vi får prata senare

Puss

2009-11-05 @ 15:36:48
Postat av: Anonym

varför ska du byta familj linn?

2009-11-05 @ 19:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0