Im back!

Hi! Im back on the blog, jag har inte riktigt haft tid och lust att skriva men nu ar jag tillbaka!
Sa, i sondags vaknade jag med en stor klump i magen for att massa plugg vantade. Jag gjorde klart mina laxor och sen kom Blake och fragade mig om jag ville vara med honom och erin nar de tvattade hans bil och sjalvklart sa jag ja! Det var mer vattenkrig an biltvattane haha. Efterat akte vi och at middag pa en restaurang, alla tre, och sen akte vi till solnedgangen pa stranden. Mysmys! Och nar jag kom hem vantade en julstrumpa med mitt namn pa som min vard-mormor hade gjort at mig!
Igar kom jag hem fran skolan och bara umgicks med min vardmamma. Hon ar sa trevlig! Sen akte hon och hjag och hamtade Evan fran hans basketmatch och sa passade vi pa att kopa lite yoghurtglass ocksa.
Jag ska bli battre pa bloggen! Och nu har jag kopplat min dator till internet ocksa sa skype och allt funkar. Sitter i skolan nu darfor jag inte har a a och o. Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma O pappa

ÄNTLIGEN. Vi har tittat minst 10 ggr om dagen och undrat??? :))) Nej men vi förstod att du har haft det bra, annars brukar du höra av dig.

Hur gick det med läxorna? Känns det bättre nu?Snart åker ni ju.Töm ut kameran så att du har plats för massor med kort.

pussar o kramar

2009-11-17 @ 20:11:53
Postat av: Sara

Jihuuu...äntligen som sagt. Jag har också tittat in på din blogg 10 gånger om dagen. Jag har största förståelsen att du inte vill sitta framför datorn när det finnas annat att göra, jag och jag tror även din mamma kommer nog svära några gånger åt dig (pedarsokhte eller korrekhar eller liknande)för att du inte skriver oftare men jag lovar dig, vi kommer över det :)))))



Kör hårt, ha kul och lev livet. Jag älskar dig min pudding!!

//Sara, din moster

2009-11-18 @ 11:09:56
URL: http://www.fredrikholmboe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0