Hej!

Jag hatar verkligen att skriva rubriker. Kommer aldrig på något bra! Men det spelar väl kanske inte så stor roll? dag har jag i alla fall varit här i tre månader. På dagen. För tre månader sen sa jag hej då till alla mina älskade där hemma! 7 månader kvar, och jag vill inte hem! INTE ÄN:) Idag har jag varit i skolan som vanligt. På idrotten skulle vi väga och mäta oss. Jag blundade för jag ville inte se min vikt haha menmen. Jag och svea vägde exakt lika mycket! Haha. Det går jättebra för mig i matten nu! Har fått två A's på quiz och ett B! Stolt hihi! På fredag har vi halvdag och sen har vi thanksgiving loooov! Och gissa vad jag ska göra då? Jag ska åka till Hawaii! Ska bli så himla kul. Så på söndag bär det av till Hawaii. Taggad till 1000.




JAG HADE INGET SMINK I LOOK HORRIBLE

Kommentarer
Postat av: mamma & pappa

ja,verkligen horrible snygg :)))) Vacker som en dag är du. Naturlig skönhet behöver inte smink.

2009-11-19 @ 08:02:23
Postat av: Moster Shirin

Salam azizam

Du ser inte alls hoorrible ut. Du är lika söt som alltid min goding. Kul och läsa att du har det så bra och trivs framförallt.Killen i bilden ser ganska söt ut "you go girl". Puss och kram.



// Moster Shirin

2009-11-19 @ 08:09:02
Postat av: Sara

VAYYYY KHODA, VADÅ HORRIBLE?? Är du galen??

Du är hur söt som helst, rena skönheten skulle jag säga. Kheily to ba in pesare khoshkelin ba ham :)

Säg aldrig att du ser horrible ut, för det gör du aldrig!

I love you mitt hjärtefrö!!

2009-11-19 @ 09:27:02
URL: http://www.fredrikholmboe.se
Postat av: Sara

Förresten, de två ser ganska påklädda ut, frös inte du?

2009-11-19 @ 09:28:06
Postat av: cornelia

Liinnnn din snyggooo.. Vem är killen? rawr :D:D Haffa!! älskar dig

2009-11-19 @ 19:00:16
URL: http://corneliaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0