Hej hej hej!

Hallådär! Idag hade jag ett mattequiz, det gick braaaa! Annars har dagen varit bra, familjen har blivit godkänd så jag väntar helt enkelt på att få flytta :)!

Igår kväll åkte jag, Brianna, Dro och Farina och bowlade. Jag förlorade båda gångerna, menmen!! Det förbannade klotet åkte alltid ner i sidorna! Haha. Sen åkte vi till In and Out, (snabbmatsrestaurang) och åt lite nattmat, sen vid 12tiden kom vi hem så idag har jag varit trött som 17!
Men kul var det i alla fall!

Juste jag pratade med min kära vän victoria igår! Hon är så himla rolig! Hon kan inte prata svenska längre, det är som översatt från engelska. Skitcoolt! Igår skulle hon berätta att hennes lärare hade bytt sittplatser i klassrummet till alla. Då säger hon: Vi bytte säten idag! (We changed our seats) HAHAHA! Så jävla skön mitt lyckopiller!r














Kommentarer
Postat av: emma

han va snygg?! (a)

2009-11-08 @ 23:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0