Hej dar borta!

Hejhej! Har fortfarande inte startat upp min egen dator, har inte haft sa mycket lust att sitta vid datorn nu nar jag har en san underbar vardfamilj! Hoppas allt ar bra med er, har ar allt pa topp! Haller pa att boka en resa till Hawaii den 22 november. Gissa om jag ar taggad? Ska bli sjukt kul! Idag ska jag se pa Evans baseball match, eftersom att det har ar en riktig baseball familj sa har jag bestamt mig for att jag ska lara mig mer om baseball! Ikvall kommer Blakes alla kompisar over for att de har ett Sunday Dinner Party varannan sondag sa det grillas och manga ar ocksa i jacuzzin och poolen. Sen ar det matte som galler.. Inte lika kul! Puss puss pa er.

Juste mamma, har ni en fax? Mejla isafall Sandy och sag det! Puss

Kommentarer
Postat av: mamma & pappa

Hej älskling,

Härligt att du inte har tid att sitta framför datorn.Det är verkligen bevis på trivseln. Jag & pappa ska också börja lära oss om baseball.Man vet ju verkligen ingenting om det.

Hoppas att ni hade en trevlig sunday dinner party.Tänk att i Sverige vill alla ungdomar ha bara FF. Varför kan man inte umgås som din värdfamilj gör.Går dina värdföräldrar och gömmer sig som många föräldrar i Sverige brukar göra eller är de bland er och umgås med er utan att ungdomarna skäms?

Vi har en fax men den är inte kopplad. Bäst vore o faxa till pappas jobb. Vad är det ni ska faxa?

2009-11-09 @ 18:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0