Hawaiiiiii

Hej på er allihopa! Nu är jag klar med packningen, halvklar med läxorna (ångest, men ska göra mycket på planet), och supertaggad inför hawaii som jag åker till imorgon. Idag började dagen klockan sex då jag fick äran att ha ansvaret för att väcka min värdmamma, och överraskande nog så gjorde jag det faktiskt! Jag vaknade klockan sex, gick och väckte henne och gick tillbaka till min säng och skypade med mina kära föräldrar. Sen var det upp och hoppa i duschen eftersom att min värdmamma hade ett yardsale som jag tror jag berättade innan. Efteråt så åkte vi och fick manikyr och pedikyr. Lägger ut bilder på resultatet här i inlägget. Imorgon åker jag alltså till Hawaii så jag kommer inte blogga på en vecka, men ni kan alltid ringa mig på 1 760 7160349 tror jag. Fråga mina föräldrar, dom vet. Och glöm inte att slå in riktnumret, vet inte vad det är men aa! Blir jätteglad om ni ringer men glöm inte att det är 12 timmars timedifference! Ha en underbar vecka där hemma suckkkkers för nu drar jag till hawaii! Lovar många bilder!





Fint va! Jag la in en liten blomma på stortån eftersom att vi åker till tropiska hawaii imorgon.





DJ! Världens sötaste hund


Jag och evan

PUSSAR :) MAMMA;PAPPA; I LOVE YOU!


Kommentarer
Postat av: mamma & pappa

Ha en underbar resa. Läg undan ångsten och njut av ditt lov.

Älskar dig och ser fram emot massor med bilder

2009-11-22 @ 14:02:31
Postat av: mamma & pappa

Ha en underbar resa, lägg undan ångesten och njut av din tid där.Annars blir det verken nöje eller läxor.

Vi ser framemot massor med bilder.

Älskar dig massor

2009-11-22 @ 14:06:09
Postat av: Hedvig

åååh, vazd roligt att du ska till Hawaii!!!!! är så himla avis på dig! Men självklart glad för din skull ;) Hoppas att du får det jättebra :D

<3

2009-11-23 @ 04:03:05
URL: http://hedvigwaller.wordpress.com
Postat av: Sara (inte moster)

Hej gumman, gud vad skönt att allt löste sig till slut! Hoppas du har skit kul, saknar dig massor!

<3

2009-11-26 @ 22:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0