en bra dag

Idag har varit en bra dag! Vaknade upp i tid och hade till och med extra tid att plugga. Gick sen till skolan och hade fotografi, historia och franska. Franskaprovet jag hade idag gick bra! Sen kom jag hem och borjade gora alla laxor och sedan akte jag, amy och farina till akuten for att farina trodde att hon hade brytit sin arm vilket inte var fallet.

Sen kom vi hem och guess what! Vi fick bada i Amys jacuzzi. Sa jaaaavla skont!

Igar flyttade jag fran min vardfamilj och nu bor jag hos amy salange. Puss pa er!









PA SONDAG SKA JAG KANSKE TRAFFA VICI!!

Godnatt


Kommentarer
Postat av: najkooooooo

varför har du bytt värdfamilj igen linnsie? trivdes du inte? :(

2009-11-03 @ 17:08:37
Postat av: mamma & pappa

Woooow, vilka fina bilder. Man blir lite avis. Härär det kallt och nästan alla man känner är förkylda :(

Härligt att höra att allt är bra med dig.Bättre och bättre kommer det att bli. Du kommer att fixa matten. Du brukar kunna fixa "allt" bara du vill :)

<3<3<3<3<3<3

2009-11-03 @ 22:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0