Boys night + linn haha.

Heeeeeeyyyyy everybody! Idag är inte min värdmamma hemma så det är jag och killarna, mina värdbrorsor och min värdpappa. Vi ska ut och äta middag, vilket nog blir väldigt trevligt. Min värdbror la upp det så roligt när han berättade det för mig. "My mom is not gonna be home tonight.. So we're going out for dinner". Typiskt killar haha!
Idag var en lång dag i skolan, jag vaknade upp helt trött, gick till fotografileinte ktionen där jag inte fick stanna, eller fick och fick. Min fotografilärare är jättekänslig så om han blir förkyld så kan det vara livshotande mot honom. Jag kände inte riktigt fför att ha fotografi idag så jag hostade lite och sa att jag hade ont i halsen (halvt sant), jag har jättemycket slem i halsen och är hes så jag fick gå till the nurse där dom sa att dom inte ville ta några risker, så jag fick sitta i biblioteket och där fanns en dator så det gick ingen nöd på mig inte! Gjorde lite läxor också så jag inte behöver göra så mycket ikväll. Efter skoldagen med "fotografi", hsitoria (provet gick bajs) och franska gick jag vidare till min mattetutorial (extrahjälp). Alltid lika trevligt där! Min lärare är skämtsam och jag sitter med en jättetrevlig kille och vi pratar om allt och ingenting.
Efter extrahjälpen kom Blake och hämtade upp mig och så åkte vi hem! Men när jag satt och väntade på blake så kom Mr. A (haha jag härmar emilias blogg men hans namn börjar på A) svettig och sa hej. Efter det hade jag ett stort leende på läpparna!

Pusssssssar och kramar!

Kommentarer
Postat av: Thea

hur kommer det sig att du bytte familj igen? gött iaf att du har ungar i familj. då så r de ju ngn som kan köra en överallt haha ;) just kidding. 3 månader & 1 dag i staterna nu du !

2009-11-20 @ 04:16:23
URL: http://livetsomthea.blogg.se/
Postat av: mamma o pappa

Hej azizam,

Hoppas att du känner dig bättre innan Hawaii resan.

Jag har haft mail kontakt med Sheila och hon ville att du skulle rings henne. Ta med dig "brorsan" och åk dit på en tur(kan säkert åka själva). Det kan säkert uppskattas.

Försök vila och drick mycket.Det är bara 2 dagar kvaaaaar :)))

Massor med kramar

2009-11-20 @ 15:43:33
Postat av: Susanne

LINNNNNNNNNNNNN!!!!!! Vem är MR.A????? berätta! puss och kram ps. jätte kul att se att du har det så bra nu ;)

2009-11-20 @ 18:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0