Bilder

Hi everybody! Idag har jag haft en football match, traffade inte rory men vi vann!


Min underbara sang


Resten av rummet


Ja, jag bor hos en baseball familj! :)


Min fina vagg!








De hade kopt mitt favoritgodis och lagt pa mitt nattduksbord!


Min vardbror Evan




Mason och Evan eller vad hans namn nu var.. Inte evan min vardbror















Hatar bilden pa mig men men den bjuder jag pa


Farina, jag, blake och emilio






Jag, svea och dro




Jag, farina och erin



Jag och evan


Svea, julia och jag


Jag svea och farina och en jattesnall larare som alltid ler glatt



Coach crouch, jag, svea, erin, min vardmamma och farina



Efter matchen akte alla och at pizza



Jag ser skitfet ut men men jag har inte blivit det bara pa den har bilden




Puss


Kommentarer
Postat av: Mamma O pappa

Ohhh tack för de fina bilderna. Vilket fint och städat rum du har älskling.

Du var inte ful i ngn bild. Bara socker söt i samtliga.

Puss o kram

2009-11-15 @ 00:16:08
Postat av: ekis

ser bra ut:) <3<3<3

2009-11-15 @ 18:45:27
Postat av: Josefin - Utbytesstudent i Chicago 09/10

vilket high school liv du lever! :D <3<3<3

2009-11-19 @ 05:56:02
URL: http://josefinichicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0