Äntligen lov!

Äntligen, äntligen, äntligen har lovet börjat! Idag hade vi bara halvdag. Jag vaknade klockan 06,53, 7 minuter innan vi skulle åka! Jag flög upp och satte på mig kläder, packade väskan och sprang ner till Blake som väntade med bilnycklarna i högsta hugg. Jag duschade inte ens, så jag tog med mig schampoflaskan och tvättade håret där. Efter skolan åkte jag och Blake till hans killkompisar där vi chillade lite i några timmar, sen åkte vi hem. Där väntade Sandy och vi åkte och hade middag med hennes väninna, hon jag och hennes kompis Debbie. Hon var supertrevlig! Sen kom vi hem och hoppade i jacuzzin tillsammans med Evan! Och juste, sandy och debbie tycker att det är jättefint att jag äter med gaffel OCH KNIV. Här i USA äter de endast med gaffel. Och nu sitter jag här i deras supersköna soffa och bara chillar. Imorgon ska jag gå upp klockan 6 på morgonen, för Sandy har en utförsäljning på alla leksaker (hon äger ett leksaksföretag), så massa människor kommer komma hit så jag ska hjälpa till med det. Sen ska vi åka och få våra naglar fina inför hawaii! Och sen är det packning som gäller för på söndag morgon drar vi! I promise to take a lot of pics!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0