long time no see

TJA! Har inte skrivit på ett tag men har haft så fullt upp! Jag har i alla fall hunnit med att ha både mitt första och mitt andra samtal med min värdsyrra! Det första gick dåligt, så dåligt så jag inte kunde sova den natten haha! Det var så här; att jag gjorde bort mig totalt! Jag fick hjärnsläpp och kunde inte ens ställa frågor som jag kan göra i andra fall. Jag började också förklara varför vi var lediga på kristi himmelfärd och det gick ju åt skogen för jag tror verkligen inte att hon fattade någonting. Sen andra samtalet gick betydligt bättre, vi snackade på som vanligt och det kändes så mycket bättre än det första samtalet! Hihi. Hon är i alla fall jättetrevlig och jag är glad att jag ska bo hos den här familjen, den verkar jättebra!

Den här helgen har varit lugn, men rolig! Berättar kanske mer sen, nu ska jag åka iväg! Puuuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0