Shopping night

Hej på er! KUnde inte blogga igår för jag kom hem ganska sent. Efter skolan igår hämtade min värdmamma Sandy upp mig och Svea. Sen åkte vi till frisören där jag och sandy toppade vårat hår vilket gick väldigt bra och sen åkte vi vidare till Macaroni grill och åt lite italienskt. Mmmm vad gott det var. Därefter var det dags för VIPNIGHT hos Nordstrom. Så det var massa hög musik, de bjöd på godis och drinkar och ja you name it. Kul var det i alla fall. Sen åkte jag och svea och sandy hem och jag och svea somnade runt halv ett och försov oss lite imorse. Men men det händer och vi vaknade fortfarande i tid! Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Mamma O pappa

Håll ut älskling, snart är det helg så du kan sova ut.

Hur gick det med håret? handlade ni ngt?

Vi ska ha 2:a adventfika på söndag.

Puss o kram

2009-12-04 @ 22:01:29
Postat av: Moster Shirin

men jag väntar fortfarande på dina bilder?? Puss

2009-12-05 @ 22:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0