Perfect day

Hej! Idag har varit en superbra dag! Det började med att Sandy kom in i mitt rum klockan 7 (tiden då vi lämnar huset), och sa: LINN, klockan är sju! Så jag flög upp och skyndade mig ner till bilen. Jag var faktiskt riktigt snabb! Det första jag gjorde nrä jag kom till skolan var att göra ett matteprov, och jag kände direkt på mig att jag hade gjort bra ifrån mig. Sen var det pep-rally, en rolig grej som vi har varje gång vi har match och idag hade vi ju den stora finalen på den stora arenan i san diego! Där träffade jag min mattelärare som sa att jag skulle komma till hennes rum och få reda på vad jag fick för betyg.

Så efter skolan gick jag till hennes rum, och hon kollade på mig som om jag var dum i huvet. Hon sa: "Linn, hade du ens pluggat till provet? Jag kommer behöva ge dig mycket läxor nu över helgen om du ska klara den här kursen." Herregud jag blev supernervös medan hon letade bland proven. Hon gav mig provet och sa "JUST KIDDING" JAG HADE ETT A PÅ PROVET, 93%. Hon hade stämplat stjärnor över hela provet och skrivit Star-Student! Det är ett litet insidejoke för jag har ju haft ett dåligt betyg i matte innan och ändå har jag skrivit på tavlan att jag är sjärnstudenten, och hon har bara skrattat åt mig och sagt "you wish", och nu hade hon skrivit det på provet och jag blev så himla glad så jag nästan fick tårar i mina ögon.

Sen var det dags för football time. Men innan bakade vi pepparkakor som blev goda, tjocka, men goda. Tyvärr förlorade vi matchen men det var riktigt pampigt att vara på den stora arenan. Och det fanns ju en massa snygga killar att titta på! Tyvärr fick jag reda på att Dro och Brianna har gjort slut, precis innan matchen, men jag är säker på att de blir tillsammans igen snart. De har varit tillsammans i flera år nu, typ 3 år.

Kommentarer
Postat av: mamma & pappa

Ahhhhhhhhh, va underbart. För oss är du alltid en stjärna.

Ha en välförtjänt trevlig helg, snart är det jullov

2009-12-12 @ 10:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0