Nellies luciafirande

Älskade, älskade nellie, min älskade nellie firade sin första lucia på dagis idag! Jag blev nästan tårögd, eller nästan, jag blev tårögd, jag ville vara där, hennes första dagislucia! DET ÄR SPECIELLT! Nästa år, även om jag ska behöva hoppa över skolan eller vaaad som helst, ill be there! När är Hannas??

Imorgon har jag ett matteprov och jag känner mig ganska redo. Ska nog gå bra! Klockan är bara 10 i åtta men jag funderar på att lägga mig inom en timme så jag får enough sleep. Nästa termin kommer jag inte ha matte, och heller inte fotografi. Jag har bytt till T.A (Teachers aid typ), där man hjälper läraren under lektionen med att till exempel rätta prov, dela ut papper m.m. Inget som man behöver använda hjärnan till direkt! Och det är i Blakes matte klass (Jag behöver inte räkna matte), så jag ska se till att ge honom massor med extrapoäng ;). Sen har jag bytt fotografi till Art 1. Haha. Superenkla ämnen. Så varannan dag kommer jag ha T.A, Idrott och franska. Och Varannan dag kommer jag ha Art 1 med svea, historia och engelska. Hahaaaa.. Så skönt!

Häromdagen regnade det jättemycket, helt gaaalet! 400 bilolyckor i San diego. Många! Men det är förståndligt eftersom att här i california regnar det inte så ofta så människor är inte vana vid regnet.

Vet ni vad som hände idag? Mr. Herman, som jag ska vara T.A för, han känner min värdfamilj väldigt bra så idag när jag träffade honom i skolan hälsade jag glatt. Jag förväntade mig inte att jag skulle krama honom men han sträckte ut sina armar och innan jag han reagera så går jag in i hans arm medans han kramar mig så det blir typ som om jag kramar hans arm istället. PINSAMT! Hahaha..

Om en vecka och 2 dagar får jag träffa victoria för så är det pyjamasparty!

Snälla alla skicka bilder på nellies och hannas dagisfoto och luciafirande, eller lägg in på facebook!!! Ni måste inte men det voreee så snällt för jag saknar dom så mycket!

Har PMS denna vecka (ja jag vill säga det det är min blogg och jag säger det), så humöret har varit upp och ner. Men det är bättre nu.

Pusss

 


Kommentarer
Postat av: mamma & pappa

Vi saknade dig också, men vi vet att du är med oss till nästa jul :))

Håller tummarna för ditt matte-prov.Hur gick det med pepparkakorna?

Hanna ska ha Lucia på måndag.Shirin harlovat massor med kort.

Puss o kram

2009-12-11 @ 15:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0