Kort inlägg

Heeeyyy everybody! Idag är typ världens bästa dag för jag har inget plugg men däremot så är jag riktigt trött! Alla slutprov är över och anledningen till att jag inte har bloggat är just alla dessa slutprov. Jag har också börjat tänka på engelska! Coolt huh! Men plugget har payed off, jag har nu C i historia och B eller C i matte, vilket är riktigt skönt! Nu väntar jag bara på mitt photobetyg och de andra betygen är ganska säkra på över C. Jag är så lycklig. Imorgon ska jag, erin och sandy till Cornetto och åka skridskor så jag tänkte att det blir ett längre inlägg då. Nu ville jag bara uppdatera er lite och berätta hur allt är. Häromdagen fick jag A på min springning i idrotten, jag sprang 8 varv runt friidrottsgrejen och jag fick ett A. Dessutom fick jag A på mitt matteprov. Jag har alltså gått upp från ett lågt F till ett B eller C, men troligtvis B. Jag är riktigt stolt över mig. BRA JOBBAT LINN! Dessutom nu i mitt lilla lyckoinlägg här kan jag säga att jag ÄLSKAR MIN VÄRDFAMLIJ! De är underbara, varenda en av dom är helt underbara! På söndag kommer victoria och åh vad mitt liv är bra. Önskar att mina kära där hemma kunde dela den här lyckan med mig härborta men vi ses om 7 månader! Älskar er! Jag älskar er alla!

Juste! Jag har börjat tänka på engelska! Härom morgonen så tänkte jag: "åhhh i dont wanna get up!" Och jag kommer på mig själv med att tänka på engelska hela tiden förutom när jag blir arg kan jag skrika ifrån mig riktigt fula svenska ord, men ingen fattar ju vad jag säger haha. Som idag kallade jag en tjej för jävla *****, och hon fattade ju inte. Haha.. När jag är arg tänker jag typ "FANNN" på svenska men annars är det engelska som gäller..

 


Blakes first day of work


Mitt hår efter mitt och blakes lotion krig.


Haha jag ser helt störd ut men whatever


Boys boys boys everywhere! Nej men joe, tyler, hans bror och Jacob!





Jag och DJ i min säng idag



Älskade DJ

Jag har inte berättat om DJ! Han är världens bästa och roligaste hund. Han tar min sko bara för han vet att jag inte kan låta arg och för att jag springer efter han som en galning för jag vill inte att han ska bita min sko och han tycker det är skitkul! Idag tog han min mobil och ajg fick panik så jag var tvungen attt ge honom en godis. Han fiser ofta och han skäms inte alls över det. Han kan hoppa upp så att han når köksbänken och börja äta från en tallrik. Han gör det bara om han är ensam eller om jag är där för han vet att jagi nte är stark nog att ta ner honom. Han börjar dregla när vi äter ngt och han vill ha det. Det bara droppar från hans mun. Han är underbar! Älskar honom!


Kommentarer
Postat av: mamma & pappa

Fantastiskt kul o läsa om alla bra saker som har hänt dig. STORT GRATTIS för dina betyg och framförallt för din kämparinsats. Du är en KÄMPE.

Jag och pappa satt o tänkte att det vore synd att sluta med matten nu när det går så bra. Tänk att du kan tenta av matten och slippa den när du är i Sverige.Fundera lite på det.

Det låter härligt med skridskor. Kan Sandy och Erin åka? Det var ju så länge sen för dig,men du kommer säkert ihåg hur man gör.

Här kan vi åka skridskor på sjön eftersom det är riktigt kallt nu. Inatt hade vi runt -20 och det var riktigt kallt.

Afshin, Bita, Naveed o Neggi kom ju till Sverige igår, vilket är jätte kul.Din tomma plats känns rejält, men vi är jätte glada att du har det sååååå bra.

Ikväll lördag ska vi till Shirin o fira Mehdis födelsedag.Imorgon 4:e advent ska vi troligtvis vara här hos oss.Vi ska till pulka-backen o åka pulka. Ska ta kort och lägga in på FB.

Du får hälsa Victoria så gott. Hoppas att ni får en underbar dag tillsammans.

Massor massor med kramar



2009-12-19 @ 12:02:38
Postat av: en vän i californien

DJ, leave it!

2009-12-19 @ 23:45:44
URL: http://victoriausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0