Hemma fran hawaii!

Nu tankte jag beratta lite om min semester!!
Sitter nu pa photographylektionen sa det blir inte hela historien!
Dag 1, Sondag:
Upp och hoppa tidigt och klockan 6 satt vi i bilen. Vi akte och hamtade upp min vardmormor, och darefter bar det av till flygplatsen. Pa flygplatsen traffade vi en kandis, en superkand ex-surfare. Typ varldens basta. Flygresan gick bra och nar vi kom fram akte vi till Costco och handlade mat. Eller, de vuxna och Evan handlade mat. Jag och blake gick och provade alla superskona massagestolar och provade alla goda smakprover. Darefter akte vi till hotellet. Och juste, pa planet traffade jag Aaron i min historiaklass. Vi hamnade ocksa pa samma hotell!!! Pa kvallen gick jag och mina vardbroder och tog oss ett dopp i solnedgangen.

Dag 2, Mandag:
Klockan 7 pa morgonen vaknade vi av att Grandma ringde och tyckte att det var dags att ga upp o hoppa. Juste, Kauai ar kand for alla dess hons och tuppar som gar runt. Men sa vi gick upp och la oss istallet vid poolen och borjade umgas lite med Aaron.
Pa kvallen grillade vi och sen chillade vi en masssa i jacuzzzzin!
Kort dag.

Dag 3, Tisdag:
Tisdag var det dags for aventyr! Vi borjade med att aka bil i 2 timmar for att vara pa en strand i 30 minuter. Men inga sura miner for vagorna pa stranden var superhoga och nar jag forsokte dyka i vagorna sa gick det inte. Jag flot bara med. Eller snarare FLOG! Mina vardforaldrar och Evan stod och garvade at mig flyga fram och tillbaka bland vagorna. Jag garvade jag med! Blake daremot, han dok i vagorna och var superduktig haha. Därefter åkte vi till paddle surfing. Det är som surfing bara det att man står upp och har en paddel. Det gick bra för oss alla! Sem åkte vi hem och jag och blake gick i jacuzzin med aaron.

Dag 4, Onsdag: Jag kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde men jag tror att vi faktiskt bara bara tog det lugnt vid poolen!

Dag 5: Thanksgiving! Vi började dagen med att åka på Ziplining. Det är att man flyger mellan träd och grejer. Det var verkligen superkul och The grandma gjorde också det! Skitkul! Jag blake och evan gick under ett vattenfall också och blev riktigt smutsiga. Men det gör inget! Sen kåte vi hem och duschade och frächade upp oss inför thanksgiving night! Vi alla gjorde oss fina och sen åkte vi vidare till en restaurang och åt 4 rättersmiddag. Det var riktigt mysigt!

De resterande dagarna åkte vi i tunnlar i ringar, och tog det bara lugnt. Och varje kväll var vi i jacuzzin med Aaron.

Igår (Fredag), hade min skola en footballmatch som alla trodde skulle vara den sista, för vi mötte san diegos bästa lag. Men icke! VI VANN! Så nu är vi i final och ska spela på stora arenan i San diego. Och jag tror, jag tror att om vi vinner så är vi bäst i san diego. Annars tvåa. Grymt va! Riktigt stolt! Imorse vaknade jag och hade mycket att göra. Hade fått uppgiften av min värdmamma att vara in charge of killarna i familjen när de gjorde julbelysningen ute. Kan inte säga att den blev perfekt men det var inte så roligt så vi gjorde det bara och sen gick vi in haha. Men sandy var nöjd i alla fall! Hihi! Nu är det läggdags! Förresten så kan ni gå in på min facebook. Jag har blivit taggad på några bilder från ett album "Thanksgiving in Hawaii" Check that out!

Kommentarer
Postat av: mamma & pappa

Vilken underbar berättelse, tack. Det var kul o läsa även fast jag visste om allt :)))

Vi har sett bilderna, ni verkade ha en toppen resa :)))

Puss

2009-12-06 @ 09:47:47
Postat av: Pappa

Var inne och tittade på dina fina bilder. Vilken toppenresa, så kul att din underbara värdfamilj kunde ordna så du följde med. Hälsa ooch tacka dem från oss!

Puss o kram

2009-12-06 @ 12:01:52
Postat av: EMMA

UNDERBART :D <3

2009-12-06 @ 14:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0