Hej!

Första dagen tillbaka i skolan. Ahhhh vad trött jag var men nu ligger jag äntligen i sängen igen och ska sova. Igårkväll när jag kom hem hade jag fått ett paket med marabou choklad och svenskt lösgodis som vi alla har njutit av och ätit upp. MMMMM :) Det var kul att komma tillbaka till skolan och träffa alla men de bara öser på med läxor. Menmen sånt är livet, och sååå jobbigt är det inte! När jag kom hem gjorde vi läxor och sen åkte jag och sandy till mobilaffären och bytte blakes mobiltelefon. Samtidigt satt min värdpappa hemma och gjorde roliga videos som han skulle skicka till mina föräldrar hemma i sverige. Han hade så kul med dom så han glömde att han skulle hämta Evan klockan åtta, så halv åtta hämtade han Evan. Jag skrattade så jag vek mig! Haha :)

Nu är det läggdags! Håller förresten på att skriva min reseberättelse som kommer komma snart :) Bilder också! Puss

Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

ser verkligen fram emot ricks videos, din reseberättelse och bilder.

Puss o kram

2009-12-01 @ 07:27:01
Postat av: Caroline Stensved

i miss u linnsey

2009-12-01 @ 22:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0