Hej på er alla underbara människor

(Skrivet i söndags)
Hej på er! Tänkte ha ett litet bildinlägg, men självklart också med lite text. Har varit jättedålig på att blogga på senaste tiden men har haft otroligt mycket att göra. Idag började jag dagen med att plugga och äta på våra goda kanelbullar vi gjorde igår. Sen var det skype med både mormor och morfar eftersom att de skickade ett sött kort till mig. Men mamma, im so not stupid! Jag såg att det var du som hade skrivit med medvetna stavfel! Hahahaha.. Men sött i alla fall! Morfar visste dock inte ens att han hade skickat något kort när jag tackade haha! Älskar er.

Idag har jag pluggat hela dagen. Igårkväll hade jag och Blake ett krig med hudlotion. Det började med att han kallade mig för Maggie (jag heter magdalena i mellan namn och jag hatar det), och då sprutade jag hudlotion på hans mage. Då tvingade han mig att smörja in det och sen sprutade jag mer och han på mig och jaa.. Vi var fulla med lotion. Hahahha..

BILDER!


Mina värdföräldrar på planet till hawaii



Min underbara värdmamma







Sista hawaiibilden


Skrivet av mig


Match



Fix med julbelysningen!






Kommentarer
Postat av: mamma & pappa

Vem kan vara så dum o tro att du är stupid?Mormor bad mig skriva eftersom hon hade ont i handen o jag skrev precis som hon sa annars hade inte blivit hennes om jag hade ändrat på ngt:)))

Tack för de fina bilderna.

Vi älskar dig Maggi :))))



2009-12-16 @ 10:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0