Hej!

Idag är det söndag. Den kända vilodagen och ja jag har vilat idag! Det ända jag gjorde var att åka med sandy och köpa pyjamas till pyjamaspartys vi ska ha. Hela familjen har matchande pyjamaser. :) Sen har jag pluggat lite och gjort mig redo för en ny skolvecka. Kan redan nu säga att kommande vecka kommer vara fullsmockad med plugg men jag ler ändå! Däremot kommer jag kanske inte vara en väldigt bra bloggare men jag ska absolut göra migg bästa. Men kommer bara inte bli dunderlånga inlägg men det kommer senare det lovar jag! Hoppas ni alla har haft en bra andra advent! Och kan någon mejla mig Nellies dagisfoto? Jag smälte när jag såg det i Nellie Rules videon. Min mejl är [email protected] .

Puss på er

Kommentarer
Postat av: mamma & pappa

Skönt med en vilodag.Vi hade adventfikaför hela tjocka släkten+ vänner. Det var super trevligt.Vi saknade dig riktigt mycket och alla sa att det kändes tomt utan dig :))

Vi bjöd på Lussekatter, pepparkakor och grönmögelost, dadlar inlindat i bakon, knäck,chocklad och självklart glöggmed tillhörande mandel och russin.

Vi tog massor med kort som jag har lagt på FB.Du kan se vår nya tavla som jag vann på konstlotterietpå en bild. Det hänger ovanför Pianot.Jag är sååååå stolt över det.

Jag ska be Sara maila Nellies dagiskort och kanske skicka ett med posten till dig.

Ha en skön vecka

2009-12-07 @ 11:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0