Taggar till CA imorgon!

Nu är vi äntligen hemma, ÄNTLIGEN. New York är en underbar stad och den har mycket att erbjuda. Idag har jag gått över Brooklyn Bridge, gått i affärerna på Soho, åkt på Manhattan Bridge och Brooklyn Bridge, varit i Brooklyn, sett Ground Zero (Där World Trade Center brukade stå). Hemskt att se att på den platsen har flera tusen människor förlorat sina liv. 
Sen var det bilder på 11 människor som förlorade sina liv där. Hemskt att se.

Sen har jag sett frihetsgudinnan också.

Men nu är vi hemma och det är skönt, så himla skönt. Puss på er och tack för alla underbara kommentarer, i love you! Skriver mer imorgon för då har jag nog massa mer att berätta!

Lägger in bilder från dagen.



Jag på en båt, det var från den jag såg frihetgudinnan.



Jag i Brooklyn med Manhattan bakom mig, och en liten del av Brooklyn Bridge.



Jag och Brooklyn Brigde bakom mig



En trött Linn efter en heldag i NYC, här sittandes på Starbucks café.



Friends - huset!




Jag gåendes över Brooklyn Bridge!

Puss

Kommentarer
Postat av: julia

hej linn!

måste bara säga att klänningen är super gullig!



läser bloggen varje dag btw :D

ha det bäst & lycka till med allt !<3

2009-08-21 @ 13:13:48
Postat av: Soffan

Saknar dig redan linn! du ska bara veta hur tomt det är i klassen utan dig <3

2009-08-21 @ 16:15:14
Postat av: Mamma

Hej azizam,

Vilka fina bilder.Så fantastisk fin klänning du har köpt.Du passar jätte fint.Erik åkte till gotland tillsammans med sin klass. Pappa är på konferens idag. Jag är hos mormor med Parvin o Shervin. Shirin är här också med hanna.Det är bara du som inte är här:)))))

Hanna o mormor håller på att bråka som vanligt.

Puss o kram

2009-08-21 @ 17:42:39
Postat av: Nicko

PUSS på dig Linn, jag saknar dig!!! hälsa NYC och Nicky från mig, love

2009-08-21 @ 21:35:57
Postat av: emma

va snygg du är hjärtis!

miss ya

2009-08-22 @ 00:09:13
Postat av: Anonym

Hej linnpinn<3 Gud vad kul du verkar ha det;D värsta NewYoek bruden ju;D vi saknar dig här i Sverige pussar

2009-08-22 @ 19:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0