sol sol och sol

Hola människor! Eftersom att jag bara har berättat om vad som har hänt, det negativa nivet, så tänkte jag att jag ska berätta om det bra-iga också! Jag har som sagt bytt familj, bor nu hos Jason och Wendi, ett par i 35års åldern. Inga barn, men de har en underbar Beagle (hund). Jag bor tvärs över gatan från min representant och det är jag nu glad över för dom är trevliga. Skolan är jag inte lika nöjd med, inte en ända snygg kille, i min engelskaklass pratar alla mexikaner spanska, och alla i min engelska klass är mexikaner så det är mer som en spanska lektion.. Så jag fattar inte vad ngn säger på den lektionen men de andra lektionerna är helt Ok. Men inte en ända snygg kille, inte en ända..

Nästa helg är det tänkt att vi ska åka och på i newport, OC, några dagar. Helgen efter ska vi nog till staten Oregon.

Och tack för alla stöttande och underbara kommentarer från alla!

Pussss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Älskling. Skönt att höra att allting börjar ordna sig för dig. Underbart att resa lite också.

Vi ser fram emot lite bilder.

Massor med pussar o kramar från oss alla

P.s enda stavas så här. stavar du ända så här betyder det ASS baby. :D

2009-08-29 @ 11:23:37
Postat av: Sara

Hahaha..inte nog med att du lär dig engelska och spanska, nu blir det lite svenska lektioner också.

Hjärtat, det var väldigt roligt och mycket glädjande att se dig så glad och ändå relativt nöjd på skypen idag. Du anar inte vilken lättnad det var. Många andra har skrivit att du har hanterat den svåra situationen på ett utmärkt sätt, det säger även jag. Jag är otroligt stolt över dig. Det är jag alltid!! Var rädd om dig. JAG ÄLSKAR DIG!

2009-08-29 @ 22:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0