JAG ÄR HÄR!

Jag är framme i the city of shopping, NEW YORK och lyckan är på hög nivå. Självklart var det jobbigt att säga hejdå till alla, men nu är jag här och gråta och sakna kan man göra sen! (Fast självklart är det svårt). Resan började med att mamma fixade in mig på ekonomi plus, så jag satt väldigt skönt och det underlättade resan. När vi kom fram gick vi igenom passkontrollen, och där satt en väldigt charmig kille som jag förde en konversation med men det stod flera hundra i kö så jag kände att jag inte kunde stå och babbla på hur länge som helst. Men bra gick det i alla fall. Sen kom vi ut ur flygplatsen och nyfikna som amerikanarna är frågar dom vart vi kommer ifrån, då svarade jag Sverige. Då säger dom: "Oh it's a little warmer here right?" Om det är.. Sen när jag berättar för alla att jag ska till San diego svarar alla, "your'e sooo lucky, it's beautiful there". Kul att höra tycker jag. Puss på er alla där hemma, jag saknar och älskar er men vi ses om 10 månader. Nu ska jag snart hoppa i poolen. Undrar när eran snö kommer.. Hihihihihi. Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

VA BRA DU ÄR<3

2009-08-18 @ 23:33:57
Postat av: Pappa

Hej gumman! Vi saknar inte dig ett dugg, det har gått mycket bättre än vad vi trodde. Nu får jag ligga i ditt rum så mamma slipper mina påstodda snarkningar.

Vi funderar på om inte du kan sova i köket när du kommer hem, nåja det är ju långt dit, vi får tala om det när du kommer hem.



"Skojar bara" som en tjej brukar säga, det är jättetomt utan dig men när vi ser att du har bra så är det lättare. Härligt att ni har haft det bra, passa på och njut i poolen och av The Big Apple

Många pussar och kramar

Pappa

2009-08-19 @ 11:52:39
URL: http://linniusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åååh linn , va bra att resan har gått bra !

jag saknar dig redan .. och du får fan inte bli för brun tihi* Hoppas att skolan och familjen kommer bli bra :)



Puss och kram !

2009-08-19 @ 12:03:54
URL: http://corneliaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0