Har ingen rubrik idag..

Hej! Jag vet att jag inte har skrivit på de sex senaste dagarna, men here's the thing.. De senaste sex dagarna har varit de svåraste dagarna i mitt liv. Sist jag skrev var jag påväg från NY till Kalifornien. Resan gick bra och allting. När jag kom fram var det en skylt vid vänthallen där det stod "welcome to San diego Linn". De verkade jättetrevliga till en början och så. Vi åkte direkt till skolan och fixade mina ämnen och allt och sen så åkte vi först hem till min representant och sen hem till dom. Dom hade berättat lite om att deras hus inte var så fint och så och jag tog det med en nypa salt.. Det skulle jag inte ha gjort.

Iaf, vi åkte upp på ett område som inte var så fint och helt plötsligt pekar min värdsyster uppåt och säger: "Där är vårat hus!" Framför mig såg jag ett supergammalt äckligt hus och jag trodde inte mina ögon. När vi går ut ur bilen och kommer 3-4 meter nära ingången känner jag en lukt av kiss. När jag kommer in i huset är den dubbelt så stark. Huset var äckligt, det var ofräsht och det var gammalt. De sex katterna använde inte kattlådan utan föredrog mer heltäckningsmattan att kissa på. IEW. Jag fick en rundtur av det lilla lilla huset och därefter gick jag in på mitt rum och brast i gråt och hade panik. Hur fan hade jag hamnat där? En dag gick och efter den andra natten vaknade jag kl 7 på morgonen (jet lag), och gissa vad jag trampar i? KATT SPYA! Det var droppen och jag ringde mamma och grät och ville bara flytta därifrån. Jag hade knappt ätit på tre dagar och offentliga toaletter (som jag hatar att gå på) var fräsha jämnfört med deras toaletter. Hon ringde explorius som fixade så att jag kunde bo hos min representant ett tag innan de hittade en ny familj. Nu är jag i min säng hos min nya familj som är ett par i 35årsåldern, jättesnälla. Verkligen glad att jag bor med dom. Bloggar mer imorgon men nu vet ni hur det har varit, det var att göra en LÅNG historia kort.

Good night.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Gumman!

Vad härligt att det äntligen har ordnat sig, du har verkligen stått upp och hanterat situationen på ett fantastiskt sätt. Nu behöver du få lite lugn och ro så du kan finna dig tillrätta.

Pussar & kramar

Pappa

2009-08-28 @ 10:04:25
URL: http://linniusa.blogg.se/
Postat av: Nina

Gud vad bra att du fick byta familj honey. Den andra familjen verkade ju hel knäpp! saknar dig loads! puss och kram

2009-08-28 @ 10:27:32
Postat av: Annie

Fasen vad jobbgit Linn!! men gu vad duktig du var som ändå fixade det!! :) har den nya familjen nägra barn? och vart bor du nu? Fortfarande i Vista?? pussåkram

2009-08-28 @ 10:39:30
Postat av: Kajsa (på mammas jobb)

Hej Linn! Vilken grej du varit med om, men vad stark du är som tog tag i det. Du kommer säkerligen få det fantastiskt i den nya familjen. Jag hoppas att du får uppleva samma bild av San Diego som jag gjorde när jag bodde där. Ta alla tillfällen du kan och res runt och se Kalifornien. Glöm inte Pacific Beach ;-). Kram på dig och ta hand om dig! /Kajsa

2009-08-28 @ 10:50:12
Postat av: Hedvig

Men Gud Linn! Stackars dig!

2009-08-28 @ 12:02:08
URL: http://hedvigwaller.wordpress.com
Postat av: Mamma

Hej Älskling,

Förstår du hur modig, ansvarsfull och stark du är. Du har fixat allt detta på egenhand och vi är så stolta över dig. Jag vet inte om jag hade klarat av den här svåra situationen ensam i ett främmande land.Du är en pärla. Familjen verkar mycket bra och ni kommer att ha trevligt tillsammans.

Sköt om dig

Vi kanske kan höras på skype ikväll eller imorgon bitti (svensk tid)

Massor med kramar

Mamma

2009-08-28 @ 12:43:16
Postat av: thea

gu vilken knäpp familj du kom till. undra hur dom kunde bli godkända för att bli värdfamilj??

tur att du fått en ny familj, hoppas att allt blir bättre nu :)

2009-08-28 @ 16:14:21
URL: http://livetsomthea.blogg.se/
Postat av: linnea

stackare!

2009-08-28 @ 19:21:01
Postat av: Victoria

Linn ring mig på min amerikanska telefon! 8582005817

2009-08-28 @ 19:38:04
URL: http://victoriausa.blogg.se/
Postat av: Josefin

Linn! Fy, vad jobbigt du måste haft det! Nu förstår jag varför du inte hört av dig ♥ hoppas allt funkar nu. Du vet att det kommer vara det bästa året!!!

Love u

2009-08-28 @ 21:58:16
URL: http://josefinichicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0